by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
Η Φανή Κωνσταντινίδου είναι συνθέτρια, performer και μουσικολόγος ερευνήτρια που ενδιαφέρεται για τα ηχητικά αποτυπώματα των πολιτισμικών, διαπολιτισμικών και κοινωνικών ταυτοτήτων. Συνθέτει μουσική χρησιμοποιώντας αστικά και αγροτικά ηχητικά περιβάλλοντα, σε συνδυασμό με συμβατικά και αυτοσχεδιασμένα ψηφιακά μουσικά όργανα. Οι μουσικές της ιδέες εκφράζονται σε διάφορες μορφές, όπως site-specific και πολυκαναλικές συνθέσεις, αυτοσχεδιασμούς και μέσω συνεργατικών έργων με καλλιτέχνες διαφόρων ειδικοτήτων. Σε αυτό το πλαίσιο, εκτελεί live-electronics και συνθέτει μουσική για σόλο όργανα και μικρά σύνολα.
Είναι ένα από τα ιδρυτικά μέλη του ‘New Emergences Foundation’, μιας πλατφόρμας που υποστηρίζει την ποικιλομορφία στην ηλεκτρονική μουσική και την ψηφιακή κουλτούρα. Είναι, επίσης, μέλος της καλλιτεχνικής κολεκτίβας GROND, ενός κοινόχρηστου χώρου τέχνης στο Amsterdam Oost, όπου η διαφορετικότητα, η βιωσιμότητα και η συλλογικότητα έχουν κεντρικό ρόλο. Στο GROND αναπτύσσει τα δικά της καλλιτεχνικά έργα και οργανώνει και επιμελείται δημόσιες μουσικές εκδηλώσεις.
Η Φανή Κωνσταντινίδου γεννήθηκε στην Ελλάδα και, επί του παρόντος, ζει και εργάζεται στο Άμστερνταμ. Σπούδασε κλασική κιθάρα και έχει πτυχίο στη Μουσική Τεχνολογία & Ακουστική. Αργότερα, σπούδασε ηλεκτροακουστική μουσική σύνθεση στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, καθώς και στο Royal Conservatoir της Χάγης, στην Ολλανδία (Ινστιτούτο Σονιολογίας). Είναι υποψήφια διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και εργάζεται ως λέκτορας στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Χάγης (Royal Conservatoir, Ινστιτούτο Ηχολογίας) και στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Ουτρέχτης (Μουσική & Τεχνολογία).
Περισσότερες πληροφορίες:
H Δανάη Στεφάνου φτιάχνει αυτοσχέδιους ήχους και κείμενα. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου συντονίζει, μεταξύ άλλων, τα Σύνολα Πειραματικής και Αυτοσχεδιαζόμενης Μουσικής (σ.π.Α.Μ.*), τις διαθεματικές ερευνητικές πρωτοβουλίες Critical […]