by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
Της Δάφνης Νικολάου
Η Αιμιλία Παπαθεοχάρη (aka Emi Path) είναι Ελληνίδα συνθέτρια και τραγουδίστρια. H μουσική της κατατάσσεται στο είδος της ηλεκτρονικής με στοιχεία ambient , drone και pop. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα ακούγοντας στο σπίτι κλασική και ροκ μουσική όπως Pink Floyd, Rolling Stones, Beatles κλπ. Στην ηλικία των επτά άκουσε τις ξαδέλφες της να παίζουν πιάνο και γοητεύτηκε τόσο πολύ που θέλησε να παρακολουθήσει και εκείνη μαθήματα σε ωδείο. Κάπως έτσι ξεκίνησε το δικό της ταξίδι στον μαγικό κόσμο της μουσικής. To τραγούδι είναι αυτό που αρχιικά την τράβηξε και στη πορεία ήρθε η ανάγκη για προσωπική δημιουργία και σύνθεση. Της αρέσει να παίζει τα κομμάτια της στο synthesizer και να πειραματίζεται με διάφορα κρουστά όργανα. Έχει σπουδάσει σύνθεση, μοντέρνο και κλασικό τραγούδι, Ανώτερα Θεωρητικά, Θεατρολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και κάνει το μεταπτυχιακό της στην Μουσικοκινητική Αγωγή Orff. Έχει συμμετάσχει σε χορωδίες και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια μουσικής παραγωγής (home production).
Δισκογραφία:
- The Shadow (2017)
- The Shadow – Live (2020)
- Dive Deep (2021)
- Dream dose or not (2021) ~συλλογή
- Συστοιχία Ελληνικών Συνθετητών σε Υγιή Παροξυσμό (2021)~συλλογή
- VOID (2023)
Ενδεικτική εργογραφία:
- Piece no.1 (2017) – Για βιόλα, ακορντεόν, πιάνο και δύο κιθάρες
[παρουσιάστηκε στην σκηνή ‘Νίκος Κούρκουλος’ του Εθνικού Θεάτρου]
- Lines (2018) – Για βιόλα, ορό, βότσαλα και περφόρμερ
[παρουσιάστηκε στην σκηνή ‘Νίκος Κούρκουλος’ του Εθνικού Θεάτρου]
- A place and a poem (2021) – Σύνθεση με συνθεσάιζερ
- Petrichor (2020) – Τραγούδι τίτλων τέλους για την ταινία One and a Half Question της Τασούς Παλισίδου
- Σονέτο (2023) – Πρωτότυπη μουσική για την ομότιτλη θεατρική παράσταση σε σκηνοθεσία του Θανάση Ακοκκαλίδη
H Δανάη Στεφάνου φτιάχνει αυτοσχέδιους ήχους και κείμενα. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου συντονίζει, μεταξύ άλλων, τα Σύνολα Πειραματικής και Αυτοσχεδιαζόμενης Μουσικής (σ.π.Α.Μ.*), τις διαθεματικές ερευνητικές πρωτοβουλίες Critical […]