by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης

Μοιραστείτε

by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης

Μοιραστείτε

Καλογερόπουλος Τ. (1998). Το Λεξικό της Ελληνικής Μουσικής – Από τον Ορφέα έως σήμερα (τ. 4)

Παλιότερη συνθέτις επιθεωρήσεων και κωμειδυλλίων των πρώτων δεκαετιών του 20ού αιώνα. Έγραψε τη μουσική στην επιθεώρηση του Ι. Λάιου, Νεαπολίτικο σούσουρο (1913). Δίδασκε, επίσης, πιάνο σε ωδεία και σχολές.

«Το λαϊκό στοιχείο στην ελληνική oπερέτα»του Ε. Σειραγάκη, από το Άρδην (τ. 87), Νοέμβριος 2011-Ιανουάριος 2012

Η εισβολή των ευρωπαϊκών ηθών συνδέθηκε στενά με το ελαφρό μουσικό θέατρο και η «Νέα Γυναίκα» ζητούσε «να καπνίζει και να ψηφίζει», να συνθέτει μουσική, ακόμη και μια ολόκληρη οπερέτα (Ελένη Λαμπίρη, Καρολίνα Μαστρακίνη).

Xepapadakou, A. (2019). "Operetta in Greece", The Cambridge Companion to Operetta. Cambridge University Press

Δεν είναι εύκολο να υπολογιστεί ο αριθμός των θεατρικών έργων που γράφτηκαν και παίχτηκαν την περίοδο των πρώτων δεκαετιών του 20ού αιώνα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ούτε ο αριθμός των ενεργών θιάσων […]Εκτός από το αχτύπητο δίδυμο Σακελλαρίδη και Χατζηαποστόλου, άλλοι επιτυχημένοι δημιουργοί είναι ο Κώστας Γιαννίδης, ο Στάθης Μάστορας και μια σειρά από γυναίκες συνθέτριες, όπως η Έλενα Λαμπίρη και η Καρολίνα Μαστρακίνη.

Σχετικές καταχωρήσεις