by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
Της Βίλλυς Κυριακοπούλου
• Η Ναταλία Μαυράκη γεννήθηκε στην Αθήνα.
• Φοίτησε στο Αρσάκειο Σχολείο Ψυχικού.
• Σπούδασε πιάνο, με τους Βαλέριο Σαγκαϊντάτσνυ και Αλέξη Μιρόσνικοβ, καθώς και ανώτερα θεωρητικά, με τους Ιωσήφ Παπαδάτο, Μιχάλη Ροζάκη και Περικλή Κούκο.
• Σπούδασε Σύνθεση με καθηγητή τον Ιωσήφ Παπαδάτο.
• Έχει παρακολουθήσει τα σεμινάρια “Music for Media” και “Film Scoring”, με καθηγητή τον Αλέξανδρο Μούζα, όπως και διετές σεμινάριο, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο, με θέμα τη Μουσικοθεραπεία.
• Έργα της έχουν παρουσιαστεί στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης (Τα φτερά του έρωτα – Για φλάουτο, κλαρινέτο και μαντολίνο & La haine attire la haine – Για κρουστά και πιάνο).
• Συμμετείχε στη συναυλία «Ιστορίες Ελληνικής μουσικής, παράδοση και συνέχεια», του Διεθνούς Καλλιτεχνικού Κέντρου ‘Athenaeum’, με το έργο της Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα – Για πιάνο, φλάουτο, κλαρινέτο, μαντολίνο και μέτζο σοπράνο [ποίηση: Κώστας Καρυωτάκης].
• Έχει συμμετάσχει στην τέταρτη παράσταση του Φεστιβάλ Επιδαύρου (2022), με σύνθεσή της για μουσική δωματίου, υπό τη διεύθυνση του Κωνσταντίνου Τερζάκη.
• Έχει συμμετάσχει στο 3ο, 4ο, 5ο και 7ο Φεστιβάλ Βωβού Κινηματογράφου του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, με σύνθεση πρωτότυπης μουσικής και ζωντανή συνοδεία, για τις ταινίες: Stella Dallas, Sunrise και Broken Blossoms.
• Συμμετείχε, με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, στο πρόγραμμα ‘European Music Portfolio – Α Creative Way into Languages’ (Canterbury, England).
• Τον Απρίλιο του 2013 το έργο της In extremis – Για φλάουτο, όμποε, κλαρινέτο, πιάνο, βιολί και βιολοντσέλο, ερμηνεύτηκε από το Ελληνικό Συγκρότημα Σύγχρονης Μουσικής υπό τη διεύθυνση του Θεόδωρου Αντωνίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
• Από το 2003, διδάσκει ως καθηγήτρια μουσικής στη δημόσια εκπαίδευση.
• Από το 2016, είναι μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών.
H Δανάη Στεφάνου φτιάχνει αυτοσχέδιους ήχους και κείμενα. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου συντονίζει, μεταξύ άλλων, τα Σύνολα Πειραματικής και Αυτοσχεδιαζόμενης Μουσικής (σ.π.Α.Μ.*), τις διαθεματικές ερευνητικές πρωτοβουλίες Critical […]