by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης
Μοιραστείτε
Καλογερόπουλος Τ. (1998). Το Λεξικό της Ελληνικής Μουσικής – Από τον Ορφέα έως σήμερα (τ. 1)
Η Σωτηρία (Τίτη) Αδάμ, σύγχρονη πιανίστα, οργανίστα και συνθέτις, γεννήθηκε στην Αθήνα το 1961.
Σύμφωνα με στοιχεία του Θωμά Ταμβάκου, σπούδασε πιάνο (με την Αγγελική Φλώκου και τον Max Hallecker), εκκλησιαστικό όργανο (με τον Μιχάλη Λαδόπουλο) και ανώτερα θεωρητικά, αλλά και computer music (στους Γ. Ιωαννίδη, Χ. Ξανθουδάκη, Θ. Αντώνιου, Στ. Βασιλειάδη, Δ. Καμαρωτό και Θ. Ρικάκη). Επίσης έκανε μαθήματα βιολιού με τη Νίνα Πατρικίδου και απέκτησε χορωδιακή πείρα με την καθοδήγηση του Α. Αινιάν.
Συνθέτει από το 1983 και, από το 1990, ασχολείται με τη σχέση μαθηματικών και μουσικής καθώς και με νέες μουσικές δομές.
Επίσης μελετά φιλοσοφία, ανατολικούς πολιτισμούς και σύγχρονα μαθηματικά.
Συνθέτει σε ηλεκτρονικό υπολογιστή με αλγοριθμικές διαδικασίες.
Το 1995 ίδρυσε τη θεατρική ομάδα ‘Cyber Scene’ και συνέθεσε μουσική για τους Πέρσες του Αισχύλου που παρουσιάστηκαν στο Φεστιβάλ Αθηνών (Θέατρο Λυκαβηττού).
Άλλα έργα της: Asteroid (έξι μικρές σπουδές), Κουαρτέτο εγχόρδων και μουσική για το θεατρικό έργο Ο δίκρανος Ντίσνεϋ (1996), κ.λπ.
Έργα της έχουν παρουσιαστεί στους Δελφούς (Διεθνές Φεστιβάλ Computer Music, 1992), σε συναυλίες του ΚΣΥΜΕ, στο Ινστιτούτο Γκαίτε Αθηνών (1994), στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια Νέας Υόρκης, κ.λπ.
Το 1994, το έργο της Aster παρουσιάστηκε στο Ηρώδειο, στο Διήμερο Μουσικής ‘Πάνεμος 1994’.
H Δανάη Στεφάνου φτιάχνει αυτοσχέδιους ήχους και κείμενα. Είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, όπου συντονίζει, μεταξύ άλλων, τα Σύνολα Πειραματικής και Αυτοσχεδιαζόμενης Μουσικής (σ.π.Α.Μ.*), τις διαθεματικές ερευνητικές πρωτοβουλίες Critical […]