by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης

Μοιραστείτε

by Αλέξανδρος Καψοκαβάδης

Μοιραστείτε

Του Περικλή Χαντζόπουλου

Γέννηση:

Πειραιάς, 1972.


Σπουδές:

  • Πιάνο (Ωδείο Πειραιώς)
  • Σύνθεση (Ωδείο Νίκος Σκαλκώτας) ~ δάσκαλος: Μιχάλης Τραυλός
  • Γεωλογία – BA (ΕΚΠΑ)
  • Σύνθεση [Ειδίκευση: Σύγχρονη μουσική σε συνδυασμό με σύγχρονο χορό] – BA & ΜΑ (Conservatorium van Amsterdam) ~ Wim Henderickx & Fabio Nieder


Εργογραφία (ενδεικτική):

Για φωνή

  • The end is where we start from (1998) [πάνω σε τρία ποιήματα του T. S. Eliot] – Για βαρύτονο, άλτο και σύνολο εννέα μουσικών οργάνων (βιολί, βιόλα, τσέλο, κοντραμπάσο, αγγλικό κόρνο, μπάσο κλαρινέτο, δύο περκασιονίστες και πιάνο)
  • Passion I (2003) [αποσπάσματα από ποίηση της Σαπφώς] – Για κουαρτέτο φλογερών paetzold δύο περκασιονίστες, υψίφωνο και έξι χορευτές
  • Rodia=SO4H(2004) [ποίηση: Νίκος Εγγονόπουλος] – Για άλτο, βαθύφωνο, φλογέρες και πιάνο
  • Ballades I, III (2005) [ποίηση: Christine de Pizan (1363-1430)] – Για μεσαιωνική φλογέρα, βιόλα και μεσόφωνο
  • Eternal Light (2006) [ποίηση: Δάντης] – Για κουαρτέτο εγχόρδων, κοντραμπάσο, φλάουτο, πιάνο, κρουστά και μεσόφωνο
  • Honger (2006) – Για υψίφωνο και άρπα
  • One/hitotsu (2006) [ποίηση: Dan Albertson] – Για ιαπωνικό shō και υψίφωνο
  • HemiAeroPartitura (2008) [ποίηση: Oscar Hahn] – Για δυο φλογέρες και υψίφωνο

Μουσική δωματίου

  • Rencontre (1999) – Για πιάνο και σοπράνο σαξόφωνο
  • Entropia (2000) – Για σόλο βιολί, κρουστά, όμποε, κλαρινέτο, τσέλο και κοντραμπάσο
  • Aenaos Kyklos (2001) – Επτά παραλλαγές πάνω σε ένα θέμα του Ν. Δρέλα για πιάνο, βιολί και τσέλο
  • Saturday to Friday (2003) – Για 2 τρομπέτες, 2 σαξόφωνα, κόρνο, τρομπόνι, φλάουτο και φώτα
  • LLAST[BALLAST] (2004) – Για ηλεκτρική κιθάρα, σαξόφωνα, κοντραμπάσο και τρεις χορευτές
  • Power II (2004) – Για κουαρτέτο σαξοφώνων, φλάουτο και χορευτή
  • Love III (2004) – Για βιολί, τσέλο, αγγλικό κόρνο, μπάσο κλαρινέτο, πιάνο, κοντραμπάσο και έξι χορευτές
  • Piece for 4 performers and tape (2006) – Για πιάνο, κοντραμπάσο, τρομπέτα, σαξόφωνο και μαγνητοταινία

Για ορχήστρα

  • Journey (1998) – Για μικρή ορχήστρα εγχόρδων
  • Childlike Saturdays (1999) – Για μικρή ορχήστρα
  • Concerto (2000) – Για πιάνο και ορχήστρα
  • Chromata Laleonta (2003) – Για ορχήστρα εγχόρδων και όργανα gamelan

Για σόλο όργανα

  • Three moods (1999) – Για σόλο κιθάρα
  • Ekilipsis (2001) – Για σόλο πιάνο
  • Meiokeno (2002) – Για σόλο μπάσο κλαρινέτο
  • Stigmes (2005) – Για σόλο μαρίμπα
  • Messenger I (2005) – Για σόλο μαρίμπα


Παρατηρήσεις:

Η σταδιοδρομία της στην ολλανδική μουσική σκηνή είναι πραγματικά αξιοσημείωτη και χαρακτηρίζεται από σημαντικές διακρίσεις, όπως το πρώτο βραβείο σύνθεσης στο διεθνή διαγωνισμό Tristan Keuris (2014) για το κομμάτι Νανούρισμα για πιάνο, φλάουτο και φαγγότο.

Έργα της έχουν παιχτεί και μεταδοθεί σε συναυλίες, φεστιβάλ και ραδιοφωνικούς σταθμούς ολόκληρης της υφηλίου.

Το 2002 ανακηρύχθηκε τακτικό μέλος της Ένωσης Ελλήνων Μουσουργών, ενώ ανήκει και στην αντίστοιχη ολλανδική Nieuw Geneco.

Από το 2021 έχει αναλάβει χρέη καλλιτεχνικής διευθύντριας τους συνόλου σύγχρονης μουσικής Orkest De Ereprijs.


Περισσότερες πληροφορίες
:

http://www.nasopoulou.eu

Composition

Σχετικές καταχωρήσεις

  • • Η Ελένη Σκάρκου είναι συνθέτις, σολίστ κιθάρας, μουσικολόγος-μουσικοτεχνολόγος, εκπαιδευτικός και οικονομολόγος.   • Δραστηριοποιείται στον χώρο της σύνθεσης, της δημιουργίας πολύτεχνων έργων, της ερμηνείας έργων με κιθάρα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, της διδασκαλίας, της αρθρογραφίας, […]

  • Ελληνίδα στην καταγωγή, η Christina Agamanolis γεννήθηκε και ζει στο Akron του Οχάιο (ΗΠΑ). Σπουδές: Εργογραφία (ενδεικτική): Για φιλμ Περισσότερες πληροφορίες: https://sonicstill.com/index.html

  • Η Μαρίκα Κλαμπατσέα είναι σοπράνο, συνθέτρια και πιανίστρια, γνωστή avant garde διεθνή σκηνή «…για την ανασύνθεση της κλασικής φόρμας, την πικρή παρωδία, αλλά και τη χωρίς όρια χρήση και ερμηνεία της φωνής της που ξεπερνάει τη μουσικότητα […]

  • Η Μαριάνα Πετροπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε, αρχικά, στο Ωδείο Αθηνών (πιάνο με τη Μ. Χαιρογιώργου-Σιγάρα & θεωρητικά με τον Κ. Κυδωνιάτη) απ’ όπου αποφοίτησε το 1981. Την ίδια χρονιά, έπειτα από ακρόαση, έγινε δεκτή […]